E-mailmarketing en marketing automation
E-mailmarketing en marketing automation is al 15+ jaar Michelles specialisme. Dagelijks helpt ze organisaties via e-mailmarketing nieuwe klanten aan te trekken, klanten te helpen in hun aankoopproces en ze te binden aan het merk. Ook jou leert ze graag het maximale uit je e-mailmarketing strategie te halen. Na het volgen van haar training heb je praktische handvatten om succesvol met e-mailmarketing te starten of om de resultaten uit dit kanaal verder te optimaliseren.
Voor Michelle is e-mailmarketing veel meer dan alleen een communicatiekanaal; het is een krachtig middel waarmee directe interactie met klanten mogelijk is en waarvan de resultaten nauwkeurig te meten zijn. Tegelijkertijd worden wij overspoeld met vele dagelijkse e-mails en is het van belang op te vallen in de inbox. Hoe kun je e-mailmarketing effectief inzetten? Wat werkt wel, en wat niet? Na haar training ga je met veel praktische optimalisatie-tips naar huis.
Vrijwel iedere organisatie verstuurd periodieke mailings, waardoor kennis van e-mailmarketing van onschatbare waarde is. E-mailmarketing is namelijk al meer dan 20 jaar hét kanaal met de hoogste ROI. Als je het goed inzet kan met iedere geïnvesteerde euro maar liefst 40 euro omzet gehaald worden. Een uitdaging die ze al jarenlang aangaat voor organisaties als T-Mobile, KLM, Hunkemöller, Zinzi, Pontmeyer en Plutosport.
De diversiteit van e-mailmarketing is wat Michelle zo aanspreekt in haar vakgebied. Specialisaties variëren van content en vormgeving tot automatisering en conversie optimalisatie.
In haar training laat ze je de potentiële waarde van e-mailmarketing begrijpen. De training is voor haar geslaagd als jij praktische handvatten hebt gekregen om te beginnen met e-mailmarketing of om dit kanaal verder te optimaliseren.
Heb je vragen of wil je met een van onze opleidingsadviseurs sparren over een passende opleiding of training? Neem contact met ons op. Dan denken we graag mee!