Conversie optimalisatie & UX design

Leer in drie dagen hoe je conversie optimalisatie en UX design effectief kunt combineren om je website naar een hoger niveau te tillen.
Over de training
  • 3 dagen van 10:00 - 16:00 uur
  • Klassikaal of virtueel
  • Met certificaat
  • Voor 1875,- (excl. BTW)

Je trainers voor deze training

Robbert Huisman
Robbert Huisman | Conversie optimalisatie, Online persuasion, UX & Usability

Robbert is al ruim 18 jaar dagelijks actief als conversie optimalisatie specialist. Met zijn kennis en bewezen technieken van grote succesvolle websites zorgt hij dat het gebruikersgemak, de gebruikerservaring en de overtuiging op de website wordt verbeterd.

Gespecialiseerd in:
Customer experience    
Sjoerd Van Den Broek
Sjoerd van den Broek | Google Analytics, CRO en UX

Datagedreven optimalisatie is al 6+ jaar Sjoerds specialisme. Zijn achtergrond in consumentenpsychologie zet hij dagelijks in om praktische inzichten te halen uit Google Analytics en andere tools om websites te verbeteren. Altijd met een duidelijk doel voor ogen: een hoger conversiepercentage en een betere gebruikerservaring. Ook jou leert hij graag om via data kansen te spotten voor je website. Na zijn trainingen ga je met veel praktische optimalisatie-tips naar huis.

Gespecialiseerd in:
Online marketing    
Eerstvolgende training
  • Dinsdag 10 december 2024
  • Utrecht, Rosmalen (of virtueel)
Bekijk alle data
1875,- (excl. BTW)
Direct inschrijven Optie nemen Download brochure

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je met een van onze opleidingsadviseurs sparren over een passende opleiding of training? Neem contact met ons op. Dan denken we graag mee!

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte blijven van marketingtips, nieuwe trainingen en interessante aanbiedingen? Meld je aan voor onze maandelijkse mailing.