Opleidingsbudget van 2024 over? Start nog dit jaar óf zet het in voor 2025! Bekijk het aanbod >

Customer journey marketing

Ga aan de slag met de customer journey voor jouw merk of organisatie. Naast theorie, handvatten en tal van voorbeelden ga je vooral zelf de customer journey optekenen en in kaart brengen.
Over de training
  • 1 dag van 10:00 - 16:00 uur
  • Klassikaal of virtueel
  • Met certificaat
  • Voor 675,- (excl. BTW)

Je trainer voor deze training

Linda Hovestad
Linda Hovestad | Contentstrategie, -marketing & storytelling

Als marketing consultant helpt Linda organisaties bij het ontwikkelen van de marketingstrategie en hun positionering die vervolgens worden vertaald naar onderscheidende proposities en online campagnes. Om jezelf als organisatie op de juiste manier te kunnen positioneren is het belangrijk dat je weet waar je voor staat.

Gespecialiseerd in:
Customer experience     Content    
Eerstvolgende training
  • Donderdag 06 februari 2025
  • Utrecht, Rosmalen (of virtueel)
Bekijk alle data
675,- (excl. BTW)
Direct inschrijven Optie nemen Download brochure

Nieuwsgierig?

Heb je vragen of wil je met een van onze opleidingsadviseurs sparren over een passende opleiding of training? Neem contact met ons op. Dan denken we graag mee!

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte blijven van marketingtips, nieuwe trainingen en interessante aanbiedingen? Meld je aan voor onze maandelijkse mailing.