Werk jij al met Google Ads of wil je ermee aan de slag gaan? Goed bezig! Google Ads is dé manier om gericht te adverteren. Je promoot je producten of diensten op het juiste moment onder de juiste mensen. Dat helpt om meer verkopen en leads te realiseren. Maar hoe zet je succesvolle Google Ads-campagnes op? Hoe kun je een campagne optimaliseren? Hoe zit het met biedmanagement en automatische scripts? Of jij nu net bent gestart met Google Ads of er al het nodige van weet, met onze trainingen haal je nog meer uit je campagnes.
Arne Verwoert | Al 15+ jaar Google Ads-specialist
Google Ads campagnes opzetten, optimaliseren en laten renderen is al 15+ jaar Arnes specialisme. Hij zorgt ervoor dat een website op het ultieme moment door de juiste doelgroep gevonden wordt. Altijd met een duidelijk doel voor ogen: effectief adverteren met een meetbare return on investment. Ook jou leert hij graag je bedrijfsdoelen via Google Ads bereiken. Na zijn trainingen kun je vol vertrouwen je eigen Google Ads campagnes opzetten en beheren.
Meer over ArneVraag je je af welke Google Ads-training bij jou past? En of er wellicht nog andere trainingen zijn die op dit moment aansluiten bij wat je zoekt? Onze opleidingsadviseur denkt graag mee. Neem contact op voor persoonlijk advies.
Gratis advies van opleidingsadviseurCheck daarvoor het Leeroverzicht van de Rijksoverheid. Daar vind je ruim 300 financiële regelingen die jij of je werkgever kan gebruiken om een opleiding te betalen. Mogelijkheden zijn bijvoorbeeld diverse subsidies van de gemeente of de Rijksoverheid, of een beurs van de sector waarin je werkt. Niet in elke situatie zijn subsidies mogelijk. Maar het is zeker de moeite waard om te kijken wat jouw opties zijn.
Ja, dat kan! Al onze trainingen zijn zowel op locatie als virtueel te volgen. De training vindt live op locatie plaats. Daarbij is het mogelijk dat één of een paar cursisten digitaal deelnemen. Je kiest zelf de manier van bijwonen die bij jou past: op locatie of online.
Als je virtueel deelneemt aan een training, voelt het alsnog alsof je er zelf bij bent. Wij zorgen ervoor dat je alles van de fysieke training meekrijgt. De lesmaterialen sturen we vooraf op, waardoor je alle informatie bij de hand hebt. Daarnaast zorgen we ervoor dat je zichtbaar bent voor de trainer én je medecursisten. Daardoor kun je, net als de rest van de groep, vragen stellen wanneer je maar wilt. Lees meer over onze hybride lesmethode.
Ja! Tijdens de training werken we graag met jouw persoonlijke bedrijfscase. Geef gerust aan waar jij tegenaan loopt. Of neem de inlog van je Google Ads-account mee, zodat we kunnen kijken hoe jij de tips kunt toepassen en waar verbetering mogelijk is. Zo is veel van wat je leert in de training specifiek toegespitst op jouw dagelijkse praktijk.
Voor Google Ads bieden we 3 trainingen aan: een basistraining, een training voor gevorderden en een training tot specialist.
Als je al enige ervaring hebt, raden we je aan om naar het programma en de leerdoelen van de basistraining te kijken. Beheers je bijna al die punten al? Dan kun je beter aan de gevorderdentraining deelnemen.
Twijfel je na het zien van het programma aan je niveau? Neem dan contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken welke training het best bij je past.
Het is heel logisch dat je in de praktijk nog tegen dingen kunt aanlopen. Daarom staan we ook na de training graag voor je klaar. Je kunt voor een enkele vraag of check de trainer mailen. Dan weet je zeker dat je de geleerde inzichten goed toepast.
Heb je behoefte aan meer begeleiding? Dan kun je voor een extra coachingstraject kiezen. Dat betekent dat je een op een met de trainer spart over jouw vraagstuk of situatie. Dat kan eenmalig of in een paar sessies. Net wat jou de juiste steun in de rug geeft!
Heb je vragen of wil je met een van onze opleidingsadviseurs sparren over een passende opleiding of training? Neem contact met ons op. Dan denken we graag mee!