De opleiding bestaat uit 8 dagen van 6 uur. Het programma is een goede mix van praktijk en theorie. Je doet veel theoretische inzichten op en gaat die in de praktijk toepassen. Ook op je eigen Google Ads- en Google Analytics 4-account. De opleiding is opgebouwd uit 2 opleidingen en 1 training: Google Analytics 4 Certified Professional, Google Ads Certified Professional en SEO Specialist, inclusief onderdelen die je voorbereidt op het examen tot Google Analytics 4- en Google Ads Certified Professional.
De opleiding ziet er als volgt uit:
Wil je deze opleiding incompany volgen? Ook dat kan! Ontdek de mogelijkheden en vraag direct een vrijblijvende offerte aan.
Meer over incompanyWil je weten welke opleidingen of trainingen het beste bij jou passen? Heb je hier vragen over? Wij helpen je graag verder. Bel, app of mail met een van onze adviseurs.
Vraag opleidingsadvies aanGoogle Ads campagnes opzetten, optimaliseren en laten renderen is al 15+ jaar Arnes specialisme. Hij zorgt ervoor dat een website op het ultieme moment door de juiste doelgroep gevonden wordt. Altijd met een duidelijk doel voor ogen: effectief adverteren met een meetbare return on investment. Ook jou leert hij graag je bedrijfsdoelen via Google Ads bereiken. Na zijn trainingen kun je vol vertrouwen je eigen Google Ads campagnes opzetten en beheren.
Digitale marketing, en specifiek SEO, is cruciaal voor het succes van bijna elke organisatie. Vanuit zijn online marketing bureau Flowon helpt Rob al 15+ jaar organisaties met de online vind- en zichtbaarheid. Altijd met een duidelijk doel voor ogen: organisaties via SEO beter laten concurreren en zich effectiever laten presenteren aan hun doelgroep. In zijn trainingen leert Rob jou alle praktische vaardigheden om direct voor jouw website(s) het verschil te kunnen maken.
Datagedreven optimalisatie is al 6+ jaar Sjoerds specialisme. Zijn achtergrond in consumentenpsychologie zet hij dagelijks in om praktische inzichten te halen uit Google Analytics en andere tools om websites te verbeteren. Altijd met een duidelijk doel voor ogen: een hoger conversiepercentage en een betere gebruikerservaring. Ook jou leert hij graag om via data kansen te spotten voor je website. Na zijn trainingen ga je met veel praktische optimalisatie-tips naar huis.
Kies voor een training op locatie of virtueel en klik de startdatum naar keuze aan.
Onze trainingen gaan door vanaf 3 aanmeldingen. Zijn er een keer minder dan 3 aanmeldingen? Dan verplaatsen we de training maximaal 2 keer. Natuurlijk in overleg met jou. Er is altijd een startgarantie.
woensdag 12 maart 2025 | 10:00 tot 16:00 |
woensdag 19 maart 2025 | 10:00 tot 16:00 |
woensdag 26 maart 2025 | 10:00 tot 16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
woensdag 12 maart 2025 | 10:00 tot 16:00 |
woensdag 19 maart 2025 | 10:00 tot 16:00 |
woensdag 26 maart 2025 | 10:00 tot 16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donderdag 20 maart 2025 | 10:00 tot 16:00 |
donderdag 27 maart 2025 | 10:00 tot 16:00 |
donderdag 03 april 2025 | 10:00 tot 16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donderdag 20 maart 2025 | 10:00 tot 16:00 |
donderdag 27 maart 2025 | 10:00 tot 16:00 |
donderdag 03 april 2025 | 10:00 tot 16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vrijdag 11 april 2025 | 10:00 tot 16:00 |
dinsdag 13 mei 2025 | 10:00 tot 16:00 |
dinsdag 20 mei 2025 | 10:00 tot 16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vrijdag 11 april 2025 | 10:00 tot 16:00 |
dinsdag 13 mei 2025 | 10:00 tot 16:00 |
dinsdag 20 mei 2025 | 10:00 tot 16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dinsdag 15 april 2025 | 10:00 tot 16:00 |
dinsdag 22 april 2025 | 10:00 tot 16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dinsdag 15 april 2025 | 10:00 tot 16:00 |
dinsdag 22 april 2025 | 10:00 tot 16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dinsdag 06 mei 2025 | 10:00 tot 16:00 |
dinsdag 13 mei 2025 | 10:00 tot 16:00 |
dinsdag 20 mei 2025 | 10:00 tot 16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dinsdag 06 mei 2025 | 10:00 tot 16:00 |
dinsdag 13 mei 2025 | 10:00 tot 16:00 |
dinsdag 20 mei 2025 | 10:00 tot 16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Check daarvoor het Leeroverzicht van de Rijksoverheid. Daar vind je ruim 300 financiële regelingen die jij of je werkgever kan gebruiken om een opleiding te betalen. Mogelijkheden zijn bijvoorbeeld diverse subsidies van de gemeente of de Rijksoverheid, of een beurs van de sector waarin je werkt. Niet in elke situatie zijn subsidies mogelijk. Maar het is zeker de moeite waard om te kijken wat jouw opties zijn.
Ja, dat kan! Al onze opleidingen zijn zowel op locatie als virtueel te volgen. De opleiding vindt live op locatie plaats. Daarbij is het mogelijk dat één of een paar cursisten digitaal deelnemen. Je kiest zelf de manier van bijwonen die bij jou past: op locatie of online.
Als je virtueel deelneemt aan een opleiding, voelt het alsnog alsof je er zelf bij bent. Wij zorgen ervoor dat je alles van de fysieke opleiding meekrijgt. Je krijgt digitale toegang tot de lesmaterialen, waardoor je alle informatie bij de hand hebt. Daarnaast zorgen we ervoor dat je zichtbaar bent voor de trainer én je medecursisten. Daardoor kun je, net als de rest van de groep, vragen stellen wanneer je maar wilt. Lees meer over onze hybride lesmethode.
Ja! Tijdens de opleiding werken we graag met jouw persoonlijke bedrijfscase. Geef gerust aan waar jij tegenaan loopt. Of verleen ons al voor de opleiding toegang tot jouw Google Ads en Google Analytics 4-account, zodat we kunnen kijken hoe jij de tips kunt toepassen en waar verbetering mogelijk is. Zo is veel van wat je leert in de opleiding specifiek toegespitst op jouw dagelijkse praktijk.
Voor Google Ads- én Google Analytics 4 bieden we een basis- en gevorderden-training én een opleiding tot Google Ads- én Google Analytics 4 Certified Professional aan. De opleiding tot Google Ads en Google Analytics 4 Certified Professional is geschikt voor iedereen, omdat je volledig de diepte in gaat nadat je eerst de basis leert. Beide opleidingen leren je alle mogelijkheden die deze tools bieden, zodat je er helemaal zelf mee aan de slag kunt gaan.
Heb je al enige voorkennis en wil je een kortere training volgen? Dan kun je voor de Gevorderden-training voor Google Ads en -Google Analytics 4 kiezen. Heb je nog geen ervaring met Google Ads en Google Analytics 4? Dan kun je kiezen tussen de basistraining, waarbij je de basis leert kennen, en de opleiding tot Certified Professional, waarin je álles over Google Ads en Google Analytics 4 leert.
Twijfel je na het zien van het programma aan je niveau? Neem dan contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken welke training het best bij je past.
Nee, voor deze opleiding heb je geen voorkennis nodig. We beginnen bij het begin en gaan alles behandelen wat jij nodig hebt om je tot een Google-specialist te ontwikkelen.
Het is heel logisch dat je in de praktijk nog tegen dingen kunt aanlopen. Daarom staan we ook na de opleiding graag voor je klaar. Je kunt voor een enkele vraag of check de trainer mailen. Dan weet je zeker dat je de inzichten goed toepast.
Heb je behoefte aan meer begeleiding? Dan kun je voor een extra coachingstraject kiezen. Dat betekent dat je een op een met de trainer spart over jouw vraagstuk of situatie. Dat kan eenmalig of in een paar sessies. Net wat jou de juiste steun in de rug geeft!
Neem dan contact op met onze opleidingsadviseur. Die helpt je graag verder.
Heb je vragen of wil je met een van onze opleidingsadviseurs sparren over een passende opleiding of training? Neem contact met ons op. Dan denken we graag mee!